Tiffany&Co представив нову колекцію, щоб допомогти врятувати диких тварин з Африки: фото

Відомий бренд прикрас Tiffany&Co, який рік тому випустив колекцію Save the Wild ("Врятуйте дикий світ") презентував новий кампейн #KnotOnMyPlanet. Так, 100% прибуток від продажу ювелірних прикрас з дикими тваринами піде в організацію Wildlife Conservation Network.

У рекламі Tiffany&Co можна побачити чорно-білі кадри зі знаменитими супермоделями Наомі Кемпбелл, Даутцен Крус, Імаан Хаммам і Dilone, які позують з прикрасами з колекції Save The Wild Collection.

Цього сезону бренд випустив нові підвіски обмеженим тиражем зі срібла та рожевого золота, а також брошка з діамантами у формі слона. Також Tiffany&Co презентував прикраси на честь двох інших тварин, що знаходяться під загрозою зникнення, – носорога і лева.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

Відомо, що на сьогодні модний дім зібрав близько 3 мільйони доларів від продажу колекції, а до грудня 2019 року компанія планує зібрати 4 мільйони доларів.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

На офіційному сайті бренду можна придбати підвіски з тваринами. Найдешевше вийде срібна тваринка за 250 доларів, найдорожча – 600 доларів.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

24.ua Відомий бренд прикрас Tiffany&Co, який рік тому випустив колекцію Save the Wild ("Врятуйте дикий світ") презентував новий кампейн #KnotOnMyPlanet. Так, 100% прибуток від продажу ювелірних прикрас з дикими тваринами піде в організацію Wildlife Conservation Network.

У рекламі Tiffany&Co можна побачити чорно-білі кадри зі знаменитими супермоделями Наомі Кемпбелл, Даутцен Крус, Імаан Хаммам і Dilone, які позують з прикрасами з колекції Save The Wild Collection.

Цього сезону бренд випустив нові підвіски обмеженим тиражем зі срібла та рожевого золота, а також брошка з діамантами у формі слона. Також Tiffany&Co презентував прикраси на честь двох інших тварин, що знаходяться під загрозою зникнення, – носорога і лева.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Tiffany & Co. (@tiffanyandco) 14 Вер 2018 р. о 5:10 PDT

Відомо, що на сьогодні модний дім зібрав близько 3 мільйони доларів від продажу колекції, а до грудня 2019 року компанія планує зібрати 4 мільйони доларів.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Tiffany & Co. (@tiffanyandco) 9 Вер 2018 р. о 8:48 PDT

На офіційному сайті бренду можна придбати підвіски з тваринами. Найдешевше вийде срібна тваринка за 250 доларів, найдорожча – 600 доларів.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Tiffany & Co. (@tiffanyandco) 9 Вер 2018 р. о 8:44 PDT

24.ua